خبر مهم | معلمان به‌زودی صاحب خانه می‌شوند

براساس تفاهم‌نامه‌های منعقده مقرر شده ۶۷۷ واحد مسکونی در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار از دانشگاه علوم کشاورزی خوزستان و همچنین ۴۵۲ واحد مسکونی در زمینی به مساحت ۸ هکتار از دانشگاه جندی‌شاپور دزفول ساخته شود.
خبر مهم | معلمان به‌زودی صاحب خانه می‌شوند
کد خبر : ۵۷۶۶۸

عملیات ساخت هزار و ۱۲۹ واحد مسکونی ویژه دانشگاهیان در خوزستان به صورت ویدیو کنفرانس توسط رئیس‌جمهور آغاز شد.

مسعود بیات‌منش درباره اجرای طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان گفت: درباره اجرای تفاهم‌نامه بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم کلنگ‌زنی که همزمان با جلسه شورای‌عالی مسکن کشور برگزار شد، عملیات اجرایی ۵۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی شامل مسکن نخبگان، اعضای هیأت علمی، کارکنان و خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌ها در سطح کشور و به دستور ریاست محترم جمهور خواهیم بود.

وی سهم خوزستان از این تعداد واحد مسکونی را هزار و ۱۲۹ واحد مسکونی عنوان کرد و افزود: براساس تفاهم‌نامه‌های جداگانه با دانشگاه‌های استان، این تعداد واحد مسکونی با هدف رفع نیاز‌های مسکن قشر فرهیخته دانشگاهی ساخته خواهند شد.

بیات‌منش می‌گوید: براساس تفاهم‌نامه‌های منعقده مقرر شده ۶۷۷ واحد مسکونی در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار از دانشگاه علوم کشاورزی خوزستان و همچنین ۴۵۲ واحد مسکونی در زمینی به مساحت ۸ هکتار از دانشگاه جندی‌شاپور دزفول ساخته شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
موج
مجله زندگی
ارسال نظر